You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
budak baru .
Monday, 30 January 2012 @ 07:24 | 0 Comment [s]


alololo,comei budak lam gmbr tu  ^^,
eh,salam kat korg ! hmm,tak tahu ah nak tulis ape .
anywy,aku ni budak baru blajr lah katekn .
mm kanak-II kat ats tue .
ehe, "KITA SERUPA" .
okey lah . knpe aku trfkr nak buat blog eh ?
urm,bkn sbb suka . yelah,stngah budak tu fkir "org lain ade blog,dy pun gegeh nak jugak"
huh,tak bolh ka nak wat blog ? suke aty lah nak ade ke tak kan .
ha,aku brtrima kasih sgt-II dkt farah . yg dah tlg aku buat blog ni .
wah,mcm tak caye ade org nak tlg wat blog kat aku dgn prcuma !
haha,aku tnya dy kna byrn brpa tpy dy ckp IKHLS ?
auw,suke ah aku kan . melompat-II cam beruk dpt pisang  -.-'
sape tak suke org lain nak tlg editkn blog kita kan .
ha,aku tak mmpu nak edit sndri . aku tau kmampuan aku  :')
oke,jjur yah . EDIT BLOG LAGI SUSAH DARI BELAJAR MATH !
fakta dalam hdp aku lah  ^^
anywy thnks gela-II kat farah .

| P E N  O F F |


| Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Them



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah